22 Ağustos 2014 Cuma

Doğuramadım

Merhaba arkadaşlar. Şimdi size aslında çok komiksklgndkjasngshf ama biraz da trajik bir anımı anlatacağım. Ben Pseudocyesis yaşadım. Evet yanlış duymadınız, YALANCI GEBELİK.




Geçen yazımda çocuk isteyişime değinmiştim, bu isteğim şu sıra hayli az olsa da zamanında resmen takıntılıydım. Ben sahip olamadığım şeyleri çok istiyorum, çocuk konusunda da asıl sebep buydu bence. Yoksa eş cinsel olmasaydım ne evlenmeyi, ne de çocuk yapmayı düşünürdüm büyük ihtimalle.




Neyse benim bir sevgilim vardı kaslı mı kaslı, tatlı mı tatlı... :D İyiydik hoştuk, aşık mıydık, hayır. İlişkimiz nasıldı, ehh. Ama ikimizi bir arada tutan şey çocuk sahibi olma takıntımızdı. O bana kıyasla daha mantıklıydı. İleride başka bir ülkeye yerleşecektik, evlenecektik ve bir bebiş evlat edinecektik. Pek akıl kârı değildi ama en azından rasyoneldi onun düşüncesi. Benim düşüncem ise ben hamile kalana kadar deneyecektik, sonra ben onun kıçına tekmeyi basacaktım, ünlü olup tonlarca para kazanacaktım ve çocuğumu tek başıma yetiştirecektim RLKGRSKNHSDHSH. Öhöm neyse...




Bu düşünceler kendimi eğlendirmek için oluşturduğum bir fantezi olmaktan ne zaman çıktı? Bir sabah kusarak ve göbeğimde kasılmayla uyandım. Allah'ım ama nasıl kötüyüm ölecem o derece. Annem zorla hastaneye götürmeye çalışıyor ben kendim giderim deyip sevgilimin evine gidiyorum çünkü hastaneye ancak ölüm döşeğinde falan giderim o zamanlar. Evine giderken bir anda aklıma geldi LAN SEN HAMİLE OLMAYASIN AQ dedim kendi kendime. Hemen Google'a hamilelik belirtileri yazdım ve hepsini kendime 'zorla' uyarladım.

-Adet gecikmesi. AQ BENİM ADETİM YILLARDIR GECİKİYO!!!
-Yorgunluk. EVET ÇOK YORGUNUM ŞU AN
-Bazı yiyeceklere ve kokulara karşı hassasiyet. OHA İNANMIYORUM ET KOKUSU VE TADI IYY 
-Kusma, sabah bulantıları. ALLAH'IM YOKSA GERÇEKTEN?
-Memelerde hassasiyet. (Blogger bunu ilişki esnasında göğüs uçlarının emilmesinden hoşlanmasına vurdu.)
-Baş dönmesi. EVET EVET DÜNYA DÖNÜYO (Aslında dolmuş viraj alıyordu.)
-Sık idrara çıkma. HA BU OLMADI AMA NEYSE DİĞER HEPSİ OLDU AQ KESİN HAMİLEYİM

Eve varıp bunların hepsini sevgilime anlattığımda suratı biraz şöyle oldu, biraz değil hatta aynen.




Bu konuda en az benim kadar hevesli olan adamı her şeyden soğuttum o anda. 

Oturup bana bunun imkansız olduğunu anlatmaya çalıştı falan ama ben hiç bir şey duymuyorum ANNE OLUCAM ÇÜNKÜ. Gidip hamilelik testi aldırmaya ikna etmeye çalıştım, edemedim tabii. Ben de gittim kendim aldım. Eczacı garipser sanıyordum ama hiç tepki vermedi, takmadı bile. 

Asıl olay burada patlıyor, eve gelip o çubuğun üstüne işedim ve sonuç pozitif çıktı. 




Ama ben o an ŞOK. Yani açıkçası o ana kadar biraz eğlencesine takılıyordum, komikti baya gülüyorduk benim adamla falan ama o testte iki çubuk görmek işi çok farklı bir yere getirdi. İstediği kadar imkansız olsun öyle bir sonuç almak üzerinizde inanılmaz bir etki bırakıyor. Banyodan çıktım hiç konuşmadan sonucu gösterdim, o da direkt ''Oha.'' dedi. Böyle biraz sessizlik oldu sonra ben ağlamaya başladım sfhmnjsfhfj. Çok ilginç bir ruh hali çünkü, tamam istedim ama hiç olacağını sanmamıştım yani. Hönkürüyorum ''ALLAH'IM OHA YA SEN GERÇEKTEN YANLIŞ ANLADIN BEN NASIL DOĞURUCAM?!'' diye. Direkt nasıl doğuracağımı, eğer anal yolla doğurursam bir daha giren çıkanı hissedebilecek miyim oturdum onları düşünüyorum.




Neyse hastaneye gitme kararı verdik çünkü ben yıllardır istediğim bu çocuğu aldırıcamdskgnshfsh. Arkadaşımın hekimlik yaptığı özel bir kliniğe gittik direkt onunla görüşebilmek için çünkü danışmaya gidip ''Slm az önce hamile olduğumu öğrendim şimdi de aldırmak istiyorum.'' diyecek kadar delirmemiştim. Gerçi ona gittik ama pek bir şey değişmedi o da gülmekten yarıldı. Testi gösteriyorum gözüne gözüne sokuyorum hala gülüyor. Hamilelik testlerinin yüzde yüz kesin sonuç vermediğini söyledi. Gerçekten böyle bir şeyin olabileceğini nasıl düşünmüşüm falan filan zırvaladı. Amk sana pozitif çıksa kolay tabi biliyorsun neden yanlış sonuç verebileceğini ben ne anlarım. Büyük bir hastaneye yolladı tahliller için, kanserin olabilir diye. Bokuma kadar tahlil ettiler. Testislerimde yeni oluşmaya başlamış iyi huylu tümör varmış, ondan hCG diye bir hormon üretiyormuşum. Hamilelik testi de bu yüzden pozitif çıkmış.




Sonra sevgilim beni teselli etmeye çalıştı, çünkü ben hamile olmadığımı öğrenince bu seferde üzülmeye başladım fskhnjsfhsfj. Anneme anlattım tüm olayı, o da yarıldı. Bir ara ''Salak döllenme falan olmadan nasıl hamile kalacaksın?'' dedi orada bir şey diyemedim bilmiyordu ki oğlunu dölleyen döl... Yalnız kadın tüm hikayeyi normal buldu DÖLLEME olmaması garip geldi, aynı ben ya. Anneme tümörü söylemedim baya panikler diye. Tümör için randevu almıştım zaten ameliyat oldum, tamamen alındı. Sıkıntı yok yani.

Hastane psikolojik danışmanlık önerdi, sevgilimin zoruyla ona da gittim. Psikologumu çok sevmiştim, her şeyimi anlattım bu olay da dahil. Baya yardımcı olmuştu bana. Sonra sevgilimle ayrıldık çünkü birbirimizi arkadaş gibi görüyorduk artık. Sürekli gırgır, geyik, makara kukara, hahaho falan. Sekste de hiç tutku, şehvet yoktu. Ayrılırken bile bana ''Çocuk yapamadığın için ayrılmıyorum ha yanlış anlama hehuehueh.'' dedi, ben de şu emojiyi atmıştım.



26 yorum:

  1. Okurken baya eğlendim hahasdlahkj He bir de testis tümörlerini geçen sene gördüğümden, "testis tümörü herhalde" diye düşünüp tutturmanın verdiği saçma bir tatmin var şu an haha :D

    Benim hayatım niye monoton, niye ekşın yok diye dert yanıyorum şimdi de :( Birisinin beni kabuğumdan çıkarması lazım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oha tıp mı okuyosun hayatın nasıl monoton olabilir <3

      Sil
    2. Eveet :) Sen de okuyormuşsun panda'nın yazısının altımda gördüm şimdi ^^

      Bazı konularda çekingen olduğumdan gay layfımda pek ekşın olmuyor malesef :/

      Sil
    3. Ben İngiliz Edebiyatı okuyorum Panda kim :D

      Sil
    4. Ahahshks sakallar falan'la karıştırmışım seni, pandanın yazısınkn da maili gelmiş de :)

      Panda da blogger'larımızdan biri :)

      Sil
    5. Ha gaypanda :D Anladım şimdi tamam :D

      Sil
  2. yazı boyunca lezbiyen m biseksüel kadın mı erkek hamile trans birey neyy?? kavramları gidip geldi beynimde :Dd geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YOK BEA ERKEĞİM :D dengesizim sadece

      Sil
  3. sakkalara katılmadan edemeyeceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önceki yazılarımı okumassanız böyle olur hıh :P :D

      Sil
    2. ama napalım seni yeni tanıdık ahahah :D

      Sil
  4. Cok eglenceli bir yazi olmus :D Saka maka bana da testten pozitif ciksa bir tuhaf olurdum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim <3 Evet valla acayip oluyosun ;_;

      Sil
  5. Benim de anaç duygularım libidomun önüne geçmiş bulunmakta bu günlerde ki çocuklarsan nefret eden ben tahammül edebiliyorum artık -.-
    Ben de karnımın ağrıdığı çok yemek yediğim bir gün anneme sanırım hamileyim demiştim.
    O da bana 'Tek başına mı' demişti :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha :)) biz geylerdeki bu çocuk isteği iflah olmayacak :/

      Sil
  6. Ya inanılmaz güldüm, gerçekten çok iyi geldi böyle bir yazı lazımmış bana, eline sağlık.

    Benim annem donar kalır beni ya Bakırköy'e yatırır ya da hocaya okuttururdu herhalde :P

    Tümör için de geçmiş olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzünü güldürebildiysem ne mutlu bana çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Ben nasıl bu kadar geciktiiiiam! Allam bi de takibe almışım. Güle güle yarıldım. Geçmiş olsun tatlom :*
    Sakallar'ın da tıp okuduğunu öğrenmiş olduk yorumlardan :D eheheh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrıcaaa, annene de hayran kaldım. Bi de dölleyen dölleyene olayına da ebslkdfasdf

      Sil
    2. Sağol bebiş <33333 Anneme ben hariç herkes hayran ya fslkhnfsjdj

      Sil
    3. Geç olsun güç olmasın anam

      Sil
  8. Yalnız gece gece hönküre hönküre güldüm, hele ki testin pozitif çıkmasına agdsffwdfggdhchj :D

    Çok çok iyi olmuş ya, tam bomba. Bu arada tabi geçmiş olsun bir yandan da :)

    böyle maceralar az rastlanır cinsten, iyi ki linkini atmışsın bana :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BEN DE CANIM SIKILDIKÇA AÇIP AÇIP GÜLÜYORUM YA LFSDNHKLSNHFSJ

      Valla kendi promomu yapmadım :P :D

      Sil
  9. Okurken gülmekten altıma sıçtım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu sıçırtabildiysem sflkhnfsklhfs

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...