17 Eylül 2014 Çarşamba

Oldu Canım Başka?

Y'akşamlar okula başladım arkadaşlar. ''BU NE YA BÖYLE ŞEY Mİ OLUR?!'' en çok kurduğum cümle oldu.


İngiliz Dili ve Edebiyatı okuyorum. Geçen sene hazırlık sınavını kaçırdığım için hazırlık okumak zorunda kalmıştım. Zorunda kalmıştım diyorum çünkü o sınava girsem hazırlık okumazdım. Allah'a şükür İngilizcem iyi. İyi de iyi olmasına anacım daha iki gün oldu pek İngilizce görmüyoruz yani. Dersler İngilizce fakat baya bildiğin edebiyat görüyoruz.
Blogger buna neden şaşırdı anlam veremiyor zira bölümünün adı İngiliz Dili ve EDEBİYATI. (¬▂¬)

Edebiyatı, yazmayı, okumayı seviyorum ama bu kadar çok seviyor muyum bilmiyorum. Sınıf zaten dökülüyor, resmen 70 kişiyiz ama ikinci sınıfa geçebilecek kapasitedeki kişi sayısı 10 falan sfhnsfhsfjh. Bu seneki hazırlık sınavını baya kolay yapmışlar ve bazı bölümleri yapmamışlar speaking falan, ondan diyorlar.


Sınıfımda hiç tipim olmayan (ben hiç tipim olmayan diyorsam bilin ki o kişi sarışın veya kumraldır ya da cılızdır) biri var ama çooooooooooooooooooooooooooooooooook tatlı ya. Bu kadar sadece tatlı. Sınıfın geri kalanı kazulet zaten. (∪ ◡ ∪)


Üniversiteli gibi hissediyorum sanırım eğer üniversiteli olmak gördüğün dersleri şu şekilde dinleyip,


eve gidince böyle olmak ise.

_
__
_

Lady Gaga konserine giden var mı aranızda? (Konsere hiç hetero gitmiş midir acaba ya fshlnsflhsf.) Benim baya tanıdığım gitti, hepsi de beğenmiş. Bir arkadaşım 4 günde, Jay-Z, Beyoncé, Nicki Minaj ve Gaga'yı canlı izledi aq ALLAHSIZI. Böyle şeyleri anca arkadaşlarım yapar ben yapamam zaten. Konserde şöyle giyinen bir Little Monster varmış; anacım sen nerenin pasifisin?


Bu çocuğu konserden önce veya sonra hatır hatır ''götürdüklerine'' dair baya yüklü miktara bahse girerim.
_
__
_

Geçen o kadar saçma bir şey yaşadım ki sdlkhnslkhnsf. Gayler Hakkında Her Şey'in bu yazısını okuyordum. Bu arada takip edin bence yazılarını okumayı çok seviyorum şahsen. Neyse o gün de X ile tanışmamızın altıncı ayıydı. Yazıyı okuduktan sonra bir anda içimden ''OHA LOLİPOP ŞU AN ONU İLK GÖRDÜĞÜN YERDE OLMALISIN ಥ‿ಥ '' dedim, kendi kendime. Gecenin bir köründe kalkıp onu ilk gördüğüm yere gittim. Bu arada biz onunla bildiğin Hornet'ten tanışmıştık, o ilk gördüğüm yer dediğim yerde de buluşmuştuk. Gayler Hakkında Her Şey'in tanışma olayı gibi değildi yani. Lan ben hayatımın aşkı dediğim Bae ile bile öyle tanışmadım baya baya film gibi tanışmışlar amk. Neyse konuya dönelim, ben oraya gittim, fotoğraf çektim ve ona gönderdim; ''Seni altı ay önce ilk kez burada gördüm.'' diye. ʘ‿ʘ

Ve abi bildiğin orada oturdum bir saat bekledim. Kafamdan film senaryoları geçiyor, işte bana ''Olduğun yerde kal.'' diye mesaj atacak, Beyoncé'nin Jealous klibindeki gibi bana koşacak falan.


Bir saat sonra cevap attı:


O an ben:






Sonra ben ağlayarak eve gitmeye başladımfsjhnsfljhnsfhj. Gecenin o saati taksi çağırdım ve gelmedi yürüdüm götü kollaya kollaya. Ertesi sabah düşündüm sonuçta ona gel demedim sadece öyle romantikimsi bir jest yaptım diye. Ama düşünüyorum biri bana öyle bir şey yapsa ne yapardım diye. Uçardım aq. X bana neden net değil? BANA NET OL OÇ.

O günden beri konuşmadık işte yazmıyom bir yere varacağı yok oyalıyoruz birbirimizi bence. AMA ÇOK TATLI YAAAAAAAAAAAAAAAAA. (╯︵╰,)
_
__
_

Annem son günlerde yakın bir arkadaşım olan Turuncu'yu kız arkadaşım sanmaya başladı. Sürekli bana aranızda ne var diye soruyor. Bir şey yoksa neden hiç kız arkadaşım olmadığını falan soruyor. Annem sordukça ben şöyleyim;


Anne biliyorsun gey olduğumu işte, illa söylemem mi gerekiyor? Bence gayet farkında ya. Valla şu an söyleyemem amk seneye Erasmus'la yurt dışına gittiğimde söylerim belki. Kötü karşılarsa bir daha gelmem zaten sjhnsfh. Kötü karşılamaz herhalde sanmıyorum, ama benim söylememi istiyor bence.

Neyse anacım her sabah uyanınca ve gece yatmadan önce yüzünüzü temizleme ürünleriyle temizlemeyi unutmayın, öptüm.


DÖL DE OLUR. (YERSE)

14 yorum:

  1. Yüz temizleme keli iyiymiş lol hem doğal hem de kolay ulaşılan :P

    YanıtlaSil
  2. Temizleme jelleri benim işim :D
    Çoğu sıkılaştırıcı ürün de sperm olduğu gerçeğini hiç birşey değiştiremez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O şehir efsanesi değil mi ya :D Belgesi var mı :P

      Sil
  3. Bizim buralarda ergenlerin (sanki ben değilim, üstüme bile alınmıyorum hıh) sivilceleri için "Yüzüne mi boşaldılar aq hehehehe" derler aklıma o geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sivilce yapar mı acaba :O çok yuva yıkılır anacım

      Sil
  4. Ya ingiliz edb. okudugunu duyunca (okuyunca)bir sevgi kabardi icimde :') Ben busene girecegim universite sinavina da ben de ingiliz edebiyati istiyorum. Oyle yani :D (Niye hayat hikayemi anlattigimi bilmiyorum. O kabaran sevgiyle yazdim bunlari o yuzden sanirim.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnigiliz Edebiyatı okuma konusunu iyi düşün derim :D İnşallah olur eğer istediğin bölümse.

      Sil
  5. Aynen eve gidince öyle oluyor işte !!!! Ayrıca biraz sonra yüzümü yıkayıp yatcaktım napcam ben şimdi yaaaaa :P :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu saatte??? Üstüme iyilik sağlıkfsljhnfsj

      Sil
    2. Bu aralar sürekli uyuyorum ben de anlamadım :S

      Sil
    3. Çok yoruluyon zaar :e

      Sil
  6. Yalnız çok kötü olmuş yahu, ben de şöyle mutlu son filan beklerken o whatsapp mesjaını görünce bir oha dedim. Haşladın mı iyice onu? :D

    Ve bu arada teşekkür ederim, ben de seni okumayı seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ondan sonra bir daha konuşmadık ya. :) Çok teşekkür ederim <3 :')

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...