17 Ekim 2014 Cuma

The Pilot | S1E1 - Pilot

It's a Wrap by Mariah Carey on Grooveshark











Ameliyattan bir hafta sonra dikişlerimi aldırmak için hastaneye gittiğimde kahve otomatını tokatlayarak ''Gimme my money bitch, are you fucking serious Jesus Christ!'' diye naralar atan birini gördüm. Haliyle yabancı sanarak yardım etmek için yanına gittim. Tam omuzuna dokunacakken ''Amına koyduğumun makinesi.'' diyerek arkasını döndü ve burun buruna geldik.



Sonra ikimizde gülmeye başladık. Makineye 50 lira vermiş 1 liralık kahve için, bozuğu yokmuş. Tabii ki yutar parayı, bana yapsan aynı şeyi ben de yutardım. ''Neden İngilizce sövüyordun?'' dediğimde yarı İngiliz olduğunu söyledi. Neyse, görevliyi aradık bulamadık, makinenin üzerindeki numarayı aradık çıkmadılar. O da boşverdi parayı, ben ikimize de kahve aldım. Kahve demek olmaz aslında 'bulaşık suyu' diyelim. Ben direkt gey olduğunu anlamıştım açıkçası, davranışları belli ediyordu, sesi falan da inceydi. Fakat öyle dramalara o anda giremeyeceğim için ve gey olup olmaması umurumda olmadığı için, hiç o konulara girmedim. Oturduk konuştuk, o da dikişlerini aldırmaya gelmiş. Konuşmaya başladığımız andan itibaren kırk yıllık dostum gibi geldi, zaten onunla ilgili en sevdiğim şey bu.

İkimizin de sırası aynı anda farklı pansuman odalarında geldi. Odadan çıktığımda gitmişti bile. Biraz arar gibi oldum ama pek takmadım.

Eve gidince Hornet'ten biri ''Kaç cm?'' yazdı. Girip profiline bakmayı bırak, cevap vermeye bile tenezzül etmedim. Akşam telefonu karıştırırken bir baktım ki onu yazan hastanede tanıştığım adam, Pilot idi. ''Ohaa sen hahaha!'' yazdım. O da ''Ben yaa :))'' yazdı.

O kadar mükemmel konuşuyordu ki... Fazla kilom var diyorum, beraber diyet yapar forma gireriz diyor, bana öneriler falan veriyor. O zamanlar 'tutucu' bir geydim, ilişki dışı seksten falan konuştuk.

.
.
.
Ben: ''Duygusal bakmıyorsun bence olaya :D''
Pilot: ''Sen bence çok sığ bakıyorsun.''
B: ''İnsan seks yapmak için mi sevgili olur? Yoksa seks doğru zaman doğru yerde gelişen bir şey mi? Bence ikincisidir.''
P: ''Hayır sevgiliysen seks olur.''
B: ''Ya tabii ki olur ama önden pazarlıklı olmaz, romantik değil ki yani ne farkı var fuckbuddy'in ile yaptığın seksten? Aşkım hadi buluşup seks yapak mı diyeceksin? :D''
P: ''Sevgiliysen öyle de demen lazım. Aradaki farkı şöyle örnek vereyim; fuckbuddy ile: +buluşalım, seks yapalım. -canım istemiyor kafam dolu. +hm ok bye. | sevgili ile: +bir tanem özledim tenini. -canım istemiyor kafam dolu +neyin var kuzu anlat çözelim.'' Burada örnekte görüldüğü gibi A şahsı azmış, yazık. Fakat fuckbuddy'si sorunu olduğunu dile getirince A şahsı iplemiyor lakin A şahsının sevgilisi olsa ve ona gel yiyişelim dediğinde, vermiycem derse bile ilgileniyor. Sohbet edip, dertleşip uyuyor.''
B: ''Mükemmel anlattın bir şey diyemeyeceğim... Sadakat hakkında ne düşünüyorsun?''
P: ''Sadaka dilenciye verilir. Sakatat dinimizce haram olan organlar hariç yenmesinde sorun yoktur. Sadakat de haram olanı yemez, helalin varken gidip dışarıda dilenmezsen olan bir şeydir.'' 
B: ''Hahaha güldürme lan dikişlerim patlayacak. Cinsel açıdan seni tatmin etmeyen biriyle yapabilir misin peki?''
P: ''Hmm, ekipman yetersizliği mi söz konusu yoksa uygulama eksikliği mi?''
B: ''Haha bilmem, senin hoşuna gitmiyor mesela artık. Ya da hiç gitmedi.''
P: ''Uygulama eksikliği demektir; yeni versiyon ile update edilir, açık buglar silinir, patch atılır düzeltilir.''
B: ''(。◕‿◕。)''
.
.
.

O sırada Piyanist ile görüştüğüm için nedendir bilinmez Pilot hiç ilgimi çekmemişti. Fakat ender rastlanan biri olduğunun farkındaydım. İki gün daha konuştuktan sonra konuşmayı kestik.

Sonra şöyle oldu;


Uzatmayayım, ertesi gün görüştük ve olağanüstü zaman geçirdik, hayatımda hiç o kadar eğlenmemiştim sanırım. Aslında onunla her buluşmamızda öncekinden çok daha fazla eğleniyorum. İşte o günden sonra neredeyse her gün beraber takılıyoruz.

Fakat;
Ondan o şekilde hoşlanmıyorum. 
Sanırım zamanında Piyanist bir turnusol kağıdı görevi görerek aklımı kendisine aldığı için Pilot'tan hoşlanamadım. İyi ki de hoşlanmamışım. Muhteşem bir arkadaşım oldu, en yakın arkadaşım bile olabilir bu gidişle. Fakat sıradan bir arkadaş gibi de değil. Aramızda çok garip bir ilişki var. Dünyada en çok sinir olduğum, rahatsız olduğum şeylerin hepsi onda var ama onda başka özel bir şey de var. İşte o özel şey her neyse; hiç bir hareketi beni rahatsız etmiyor. Zaten hoşlanmış olsak da aramızda bir ilişki olamazdı bence. Aynı genelevde çalışan iki kız kardeş gibiyiz çünkü. :D Onun adı İvanka, ben Onika.


Ama çok garip bir şey fark ettim geçen gün. Fala pek inanan bir insan değildim, hayatımda sadece bir kere fal baktırdım, üç sene önce Ankara'da. Kadın tüm hayatımı oturup bana anlatmıştı önce gerçekten fal bakabildiğini ispatlamak için. Bir arkadaşımla gitmiştik, o anlatmıştır falan diye düşündüm. Pek ciddiye almadım. Sonra bana 5 kehanet söyledi geleceğimle ilgili;


  • Annen ile baban ayrılacak.
  • En yakın arkadaşın ile uzun bir süre küs kalıp sonra tekrar barışacaksınız.
  • En büyük hayalini gerçekleştireceksin. 
  • Üniversiteyi denize kıyısı olan bir şehirde okuyacaksın. 
  • Koç burcu biriyle tanışacaksın ve hayatın değişecek.
  1. Annem ile babamın arası hep bozuktu fakat ayrılacaklarını hiç düşünmemiştim, boşandılar.
  2. Ankara'da bıraktığım en yakın arkadaşım Üzüm'le fal baktırdıktan iki ay sonra küstük. Tam 7 ay küs kaldık. Sonra tekrar barıştık.
  3. O sıralar en büyük hayalim yurt dışına çıkmaktı, İsveç'e gittim.
  4. Şu an Akdeniz Üniversitesinde okuyorum.

Annem ile babamın boşanmasından sonra ben kadının kehanetlerinin gerçekliğini anlamıştım. Onu tekrar görmeye gittim fakat kocasıyla Amerika'ya yerleşmişler. Ondan sonra hep sıradaki kehaneti bekledim. Üniversiteyi de kazandıktan sonra geriye bir tek Koç burcu kalmıştı. Ve ben fal baktırdığım günden beri, tam üç senedir, Koç burcu olan kimseyle tanışmamıştım. 
Ta ki... :) 
Evet kendisi bir Koç.

İşte bunun yüzünden de onu ayrı bir yere koyuyor olabilirim. Hayatımı yavaş yavaş değiştirmeye başladı bile. Çok fazla şey öğreniyorum ondan, her şeye çok farklı bakıyorum onunlayken. Hayatım boyunca hep bir sevgiliye ihtiyacım olduğunu düşündüm ama yanılmışımdır belki. Benim tamamen dürüst olabileceğim, kendime benzeyen bir dosta ihtiyacım vardıysa eğer; buldum.




12 yorum:

  1. İkidir GHH ile aynı gün hatta saatte yazı yayınlıyorsunuz, SİZ NE AYAKSINIZ OLUM??

    Hem sevgili hem de dost olsun hayatında ya, sevgiliyi hemen çöpe attın :D İkisinin vereceği sevgi de çok değerli ama farklı işte.. :/

    YanıtlaSil
  2. KALP KALBE KARŞIFSHSFLJKHN

    Sevgilim olmayacak benim ya, biliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Yalnız harbiden şansa iyi denk getiriyoruz ahaha, hem bana da okuyacak yeni yazı çıkmış oluyor yazdıktan sonra hsjhfkekekb :D

    Böyle bir arkadaşı buldun mu asla kaçırma. Ama sakına sakın yatma, yatarsanız o dostluk olayı genişlemeden biter.

    Benim de böyle bir dostum var. 10 senedir arkadaşız ve birbirimizi internetten bulmuştuk hahaha. O benim en yakın arkadaşım, hayatımdaki her şeyi bilen yegane kişi. Sevdiğimiz şeyler de aynı olunca inanılmaz bir şekilde eğleniyoruz. Sizde de aynı durum oluyor gibi, bu mükemmel bir şey. Çok sevindim :)

    Pilottttt :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OHA daha da umutlandım şu an Pilot'la dostluğumuz için :D
      Biz senle aynı kişi miyiz ya (◕‿◕✿)

      Yok be yatmayız, yatamayız lkfnhlksnhnsfh O iş olmaz yani. Çok sağol <3

      Sil
  4. Falcıyı kaçırmasaydın giderdim ben :(

    YanıtlaSil
  5. Onika mııı puahahahaha. Ben Ivanka'yı merak ettim baksana gayler her yerde :D Havada, karada, denizde :P

    Bana da geçen ay bir fal baktılar hepsi çıktı şimdiye kadar. Eski sevgilimle ilgili bişiler falan. Hiç bişi demedim bana adını bile söyledi. :S :S :/

    Ha bir de bir iki ay içinde Hüseyin isminde biriyle tanışıp aşık olacakmışım :D Hüseyin varsa buralarda benimle irtibata geçsin çabuk. Çok pis aşık olurum ahahahaah :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HÜSEYİN NE YA FSLKHNSFLKHNSF Onika>Hüseyin tbh (◕‿-)

      Sil
  6. bence falcının dedikleri seni çok etkilemiş sende ona uygun hareket etmişsin :)) Anne ve Babanın ayrılması müstesna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de bilinçaltım ona göre çalıştı :D

      Sil
  7. Ayrıca Koç burçlular iyidir bulunc akaçırmayın ;) (hayır ben de koç olduğum için demiyorum :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha kesinlikle katılıyorum

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...