5 Kasım 2014 Çarşamba

Sıçamadım

Bir Ses by Sakin on Grooveshark
BU YAZI BUGÜN İÇİNDE YAŞANMIŞ TAMAMEN GERÇEK BİR OLAYI ANLATIP, OKUYUCUYU RAHATSIZ EDEBİLECEK İBARELER İÇERMEKTEDİR. ÇÜNKÜ BOKUMDAN BAHSEDİYORUM. BİŞİ YİYOSANIZ Bİ KENARA KOYUN AQ. AZ YİYİN.

SA. 
Hayatımda ilk kez bir sene içinde iki kereden fazla hastaneye gittim. Ben normalde (ŞÜKÜRLER OLSUN RABBIM) çok hastalanan biri değil(d)im. Son bir haftadır üzerinize afiyet ishaldim. Fakat normal bir ishal değil mukus ve kanla karışık. Sonra bu giderek sadece mukusa dönmeye başladı, bildiğin beyaz beyaz (≧ω≦). Hatta Pilot ''Yuttuğun dölleri sıçıyondur.'' dedi slhknfshfj.

Neyse dedim Lolipop anacım bu böyle olmaz en iyisi sen X'e bir mesaj at.


 SELAM BİLE DEMİYORUM YALNIZ :D
O DA GARİP KARŞILAMIYO AQ


''Gaitamı görmeni istemem (ay surat)'' LKDNMGHLKSFNMDHFSHJDJ
''Yahu bana vermicen heralde.'' Sana versem? (ΘεΘ)


Torpil...


LolipopCUM dediiiiii 。◕ ‿ ◕。

Neyse anacım dersten çıktım. Ha bu arada bir sunum yapmışım... Hoca sunumumu yarıda kesip ''Lütfen çık ya senin okul okumaya ihtiyacın yok sinir ediyorsun beni, ben seni geçiririm sen gelme bir daha.'' demez mi fsljnsfhfshj. Canıma minnet aq ''Ok~'' dedim çıktım.

Sonra gittim acile işte, X orada. Onu gördüğüm an tabii ben böyleyim.


Ya arkadaşlar yakışıklı doktorlar görmüşsünüzdür ama böyle bi şey yok ya... Offf offff... Neyse... Ağzım kulaklarımda böyle beni görünce ''How are you?'' dedi ''ÇOK İLGİNÇ SIÇIYORUM'' dedim lfshkmnsfkmjh. Sonra bu çocuk niye benim sevgilim değil!!! Aferin Lolipop. Direkt beni boş bir odaya attı ve sedyeye yatırdı, bir an anüsüme falan bakacak sandım Allah muhafaza. :D Ay vallahi ölmeyi yeğlerdim. Çok utanırım kız ben. Yani başkası baksın da o bakmasın aq. O işi yapacak olursak bakabilir tabii, yakın temas kurabilir. (◕‿◕✿)

On beş dakika karnımı yumrukladıktan sonra, sanırım bağırsaklarımda sertleşme var mı diye baktı (o an başka yerlerimde sertleşme oluyordu tbh), şu küçük pembe kaplardan verdi içine etmem için. 





























DÜNYANIN EN KOMİK KABI YA :DDDDDD

Tabii Lolipop şanssız, Lolipop cenabet... Allah'ım nasıl anlatsam bildiğiniz 45 dakika ıkındım, yani böyle bir şey olamaz, yine de çıkmıyo anacım. İçimde bebek olsa çoktan doğurmuştum aq. Küçücük yerde ıkınmaktan o kadar çok terledim ki üstümdekinin rengi değişti. Sonunda gerçekten kakişden başka her şeye benzeyen acayip extraterrestrial bir sıvı küçücük miktarda pırtladı. 


Kakişimi 8 aydır tanıdığım ve bir türlü sevgili olamadığımız, ve artık olmayacağımız, adamın eline tutuşturmak istemedim, bırakılması gereken yere bıraktım. Sonra gözlerim aradı teşekkür edip çıkmak için, bulamayınca çıktım, Whatsapp'ten yazdım yukarıdaki dördüncü görselde belirtildiği üzere...

Sonuç, kakişim hiç normal gözükmüyo fslhnfhfsh. Büyük ihtimalle bir şey var, umarım bağırsak kanseri değildir. Ben ülseratif kolit olduğunu düşünüyorum (gerçi onun da az kalır yanı yok), sonuçlar çıkınca göreceğiz bakalım. Twitter'dan yazarım ölecem mi ölmeyecem mi diye sfknhfshj. 

TAKİP EDİYONUZDUR UMARIM?! @lolipopbey 

Sağlıcakla. (◡‿◡✿)

16 yorum:

  1. ALLAH SENI KAHRETMESİN assddffghh adam bokuna yazı yazmış birde bize okutmayı başarmış, işte sanatçı ruhu assdfffgh geçmiş olsun canısı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAHAHAHA daha güzel tanımlanamazdı!!! Sağol bebişim <3

      Sil
  2. pembe kabın içine aşkınla sıçtın yani (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aşkımla sıçamadım*

      Sil
    2. pembe kutuyu aşkına veremedin ama sıçış ?! :P

      Sil
  3. HAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHAH

    YanıtlaSil
  4. o X artık sana yar olmaz.
    bana pasla.

    :P

    xoxox

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten olmayacaktı al senin olsun :D

      Sil
  5. Sen büyük ihtimalle dışkıyla kontamine olmuş bir şey yemişsin :D lolipopcum senden bakteri ya da parazit mi çıktı ne çıktı annem ha sonuç olarak merak ettim?ayrıca sana geçici bir süre olarak antibiyotik tedavisi uygulandı mı? Evet djkfkkffm bunları istiyorum:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DIŞKIYLA KONTEMİNE OLMUŞ BİŞİ Mİ YEMİŞİM SFLKHNLKFSHNSFHKŞSH YARRAKTAN MI BAHSEDİYOSUN KSFHNJKSFHNJSFH hayır ya kontemine olduktan sonra ağzıma almıyorum töbestarufullah neler söylettiriyon.

      Sonuç olarak hiçbişi çıkmadı dedi X ve ishal ilacı yazdı bu kadar.

      Sil
    2. Aşk olsun ben sana yarrak mı dedim hahahha ne güldüm :D mesela temizlenmemiş sebze falan :DD hyhvfd doğru yoldasın eğer bok bulaşırsa hemen kes ilişkiyi

      Sil
    3. Kız başka neye bok bulaşcak sfkjhnfsljhnfshnjsfh TAMAM AKLIMDA <3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...