12 Aralık 2014 Cuma

Boşalamadım

Ya yine hastayım.
-amadım serilerini okumak için tıkla; Doğuramadım, Sıçamadım.

Hadi hastalığımı tahmin et. 
İlk tahminin yazının başlığından ötürü pipimle ilgili bir şey olduğudur. Hayır efenim. 
Ama yakınlardasın. 
Evet popom! Popomda ne mi var?
tam olarak popom değil ya


Barsak çatlağım var... Kestaneyi ciddi anlamda çizdirdim anacım. Tahmin edebileceğiniz nedenden ötürü oldu. Galiba. Yani ben öyle sanıyorum. İki gün sonra ortaya çıktı çünkü. Fakat stresten oluyormuş genellikle. Stresten başka bir haltın olmadığı bu boktan hayatımda stresten olmuş olma ihtimali de yüksek.

Geçenlerde hayatımda ilk kez fuck buddy edinmiştim. İlişki dışı seks tabii ki yaşadım ama hiçbiriyle tekrar görüşmedim. Çünkü seks yaptığım insan umrumda olmuyor açıkçası. Seks yaparken odaklandığım tek şey boşalmak ve  kendi tatminim. Rastgele bir insanla yaptığım seksten bahsediyorum, yoksa diğeri farklı elbette. 
Her neyse, bu sefer ten uyumu mu dersin ne dersin bir herifle baya iyi sikiştik. Hayatımda ilk defa Bae'den başka birini arzuladım. Yalnız hala seks sınırları içindeyiz, ona karşı beslediğim hiç bir bebişçe duygu falan yok, dediğim gibi diğer sikiştiğim rastgele adamlardan tek farkı, baya iyi sikişmemiz.


Velhasılıkelam, ben doymuyorum tabii. Üçüncü veya dördüncü görüşmemizden sonra ben yine baya mutlu bir şekilde (seks yaptıktan sonra iyi veya kötü fark etmez, mutlu oluyorum ya) otobüsüme binip eve gidiyorum. Otobüs kavislerden geçtikçe ben yaptığımız seksi zihnimde tekrar tekrar yaşıyorum falan. Kulağımda da seksle en çok özdeşleştirdiğim şarkı olan Janet Jackson - Rope Burn çalıyor.  mmmhhhh


Neyse, ertesi gün oramda dehşet bir sızlama başladı. Nasıl bir acı şu şekilde anlatayım; ilk kez pasif olurkenki acınızı her saniye duraksamadan yaşadığınızı düşünün anam. Üstelik pasif olduğunuz kişi 24 cm gibi bi' şey. Böyle bir acı arkadaşlar. Sıçış esnasında zaten kaktüs sıçarcasına, cam parçacıkları kesercesine bir his var. İlk günlerde koyun gibi minik minik sıçtığım için günde 10 kere falan tuvalete gidiyordum. Bu yüzden sevgili popocuğum...

YA BENİM POPOMUN ÇEKMEDİĞİ KALMADI YA
popoma sahip çıkalım
popo öldü.


... baya tahriş oldu. Hastalığımın üçüncü gününde acile gittim. X'in olduğu acile gitmedim, farklı bir hastaneye gittim. Dünyanın en ilgisiz personeli ve belki de en cahil doktoru bu hastanede arkadaşlar. Yarım yamalak da olsa tıp bilgim vardır, özellikle tıbbi terimleri falan bilirim X ile geçirdiğim zamandan ve merakımdan ötürü, adama şikayetlerimi anlatıyorum anal fissür olabilir diyorum bana ''O zaman biz size reflu yazalım diyor.'' Reflu dediği şey de ishali tutmak için doğal bir maya. Yahu ben ishal değilim ki, kabız da değilim, götüm çatlak aq malı, diyemedim tabii ki. Sonra beni röntgene falan gönderdi geri zekalı, yapması gereken ilk şey rektal tuşe (götümü parmaklamak) ve onu bile yapmadı. Sonra ben sinirlendim bana yazması gereken ilaçları söyledim, bunları yazar mısınız dedim o da Allah'a şükür yazdı ve gittim. Yani şu anki teşhisi ben koydum daha bir doktorun onayından geçmedi. Şu an kendi kendime teşhis koyup, kendime ilaç yazıp, kendimi tedavi ediyorum resmen. Haftaya çarşambaya randevum var ama, yaşarsam gideceğim. :(

Bana diğer doktorlardan hayır gelmeyince ben yine kendimi X'e danışırken buldum. 


Sonra saçmalamaya başladı...



Ben de vazgeçtim. Sonra farkına vardım ki bu adama ben hasta olduğumda yazıyom, o da bana sabah uyanınca azgın olduğunda yazıyor.

Şu an hastalığımın on beşinci günündeyim. Ölümcül acı veren bazı şeyler oturmak, gülmek, hapşurmak, öksürmek ve en en en kötüsü (SONUNDA YAZININ BAŞLAĞINA BAĞLIYORUM) boşalmak. 

Çünkü bir kere boşalmayı denedim ve aynen şöyleydi;



Boşalamıyorum dostlar. :( :'( Hani boşalmaya yaklaşınca ve boşalırken götünüzde bir kas kasılır ya, o  beni gebertiyor işte. O yüzden kaç gündür o noktaya kadar gelip bırakıyorum, devam etmek istesem de baya acı verdiği için bu sefer pipim iniyor. :( Pipim kalkıyor sonra tekrar başlıyorum sonra yine o anda acı dalgası ve pipi inişi slhnsfhsfh. Böyle bir kısır döngü yani. Ve ben abartmıyorum her gün en az bir kere boşalan biriyim normalde. 


BİRİ BENİ BOŞALTSINSJLDHJSFJKGD

Eğer ki olur da boşalırsam muhtemelen şu şekilde olacak;


İki haftadır boşalamadığınızı düşünün ya çok kötü bi şey değil mi ben mi abartıyom? :/ Ay ben de ne hastalıklarla cebelleşiyom dert ettiğim şeye bak aq.

İyileşecek miyim? İyileşecek olursam tekrar anal seks yapabilecek miyim? 
Bunlar meçhul. 
Neyse anacım artık pipimizi kullanırız n'apalım, Rabbım bir kapıyı kapatır diğerini açarfshnsfkjh. Yalnız popomu kullanamazsam bu sefer de şöyle olacak; hiç sevmem tbh :(


Yeni yıl geliyoooleeyy. 
Noel kutlayanların bayramını kutlarım. 
kulağımı deldirdim.
Yorum atıp bana ve popoma destek olun. :'( 
Çok öptüm. ( ’◉◞౪◟◉`)

12 yorum:

  1. geçmiş olsun rezil şey.
    büyük büyük sokturmayın diyorum her seferinde size.
    olacağı buydu işte diye sana akıl veriyormuşum kendi derdime bakmadan.

    ılık su banyosu yap. ılık tut orayı. rahatlatır.
    +
    3 gün de boşalmayı ver.
    X'e git bi baksın. Başka bişey de olabilir.

    YanıtlaSil
  2. Hahahaha Güldürme yahu aciyor :(

    X'in amk ya randevumu beklicem

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun, 15 gün geçti diyorsun bence daha fazla geciktirme X - Y artık kim denk geliyorsa ona git ve biran önce hallet bence ://

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben geciktirmiyorum ki amına kodumun şehrinde iki hastane var biri mal gibi diğeri de ebesinin amındaki tarihe randevu veriyo işte :'( Sinirden çok küfür ettim pardonfskhlnsfjh

      Sil
  4. sen antalya da değil miydin yav git memoriala orası aşırı derece de ilgileniyor dünyagözün yanında hemen.

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun. 3 yazınıda okudum. olaylar kötü ama çok güzel yazmışsın :D :D (kitap yazsana yahu)

    hastalığına gelince basur olması olası. (bende geçirdim o hastılığı. espriye gülemiyorsun bile anlıyorum seni :D ) eğer basur olmuşsan aç karına (sabah akşam 2 çorba kaşığı) keçiboynuzu pekmezi ye (üzerine su iç ama öncesi ve sonrası 45 dk bi şey yeme). 1 haftada rahatlatıyor 2 haftada geçiriyor. benim öyle geçti en azından :)

    geçmiş olsun tekrar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap yazsana diye yazan parmaklarını yiyebilir miyim?

      Hastalığım geçti tamamen :') Doktor tarafından tanı konmadığı için tam bilemiyorum ama çatlak veya kas spazmıyla alakalı bir şeydi büyük ihtimalle, basur değildim bence. Aman neyse geçti ya anacım şükürler olsun, çok sağol. <3

      Sil
    2. ahahaha sarılman yeterli bence :D

      rica ederim dikkat et kendine :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...