24 Eylül 2015 Perşembe

cemal

daha önce de söylediğim gibi
ben senin bildiğin geylerden değilim
slm
ismin?
yazıyor...
yatağa geçelim
selam güzelliklerin kralı
hayatını benimle geçirir misin?
yanımda uyanıp
her şeyin iyi olduğunu söyler misin?
ve sen işe gittiğinde
nihayet ikindiye kadar piyano çalabileceğim
insanlarla tanışmak tehlikeli şey
sanırım...
içinde yaşadıkları delik çok büyük
ne yiyecekle doldurulur
ne de iyi şeylerle
saat 9
seni aramak için dört saat daha beklemem gerek
ve telefonu açmadan önceki bip sesi canımı yakıyor
amına koyayım ya çok zor
hiç eğlenceli falan da değil
ama bağımlıyım
ta ki O gelene kadar
bir gün gelecek
sevdiğim adam bir gün gelecek
ve istediğim tek şey olacak
sevdiğim adam...
cemal? orada mısın?
iyi uyudun mu?
nasıl oluyor da bu kadar rahat olabiliyorsun?
şimdi de annem;
daha önce de söylediğim gibi oğlum
her istediğine sahip olamazsın
bir gün gelecekmiş falan
bla bla bla...
çok komiksin
beni güldürüyorsun
hazin...
anne moralimi bozuyorsun
çık şiirimden
cemal? orada mısın?
boş rakı şişelerini neden biriktiriyorum cemal?
ne demek söyleyemezsin?
neden bunun garip bir şey olduğunu düşünüyorum?
hayır, uyanığım
yazdıklarım gelmiyor mu?
sadece şakaklarımdan öpüp her şeyin iyi olacağını söyler misin?
keşke öyle olabilseydim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...