26 Ocak 2016 Salı

Sana bunlari yeni bilgisayarimdan yaz(am)iyorum

Sana bunlari yeni bilgisayarimdan yaziyorum. Yazamiyorum aslinda. Cünkü klavyem haliyle Almanca. Su an sacma sapan harflere basiyorsam beni äffet. Ben noldum ya simdi!!! Amerika'ya tasinip havali olmak icin Türkce karakter kullanmayan insanlara döndüm. Gunahlarini almisim megersem adamlar bosuna "ch,sh" yapmiyorlarmis. ALLAHIM YAPMIYORLARMISH BILE YAZAMIYORUM. Su -shu an :(- uzun suredir bisiklete binmemisim de surekli dusecekmisim gibi hissediyorum. YA Z'NIN VE Y'NIN YERLERI NEDEN FARKLI!!!

Allah'im neler oldu... Ya o kadar cok sey oldu ki hicbirini anlatmamaya karar verdim. Nereden baslayip hangi birini nasil anlatacagimi bilmiyorum. Yok saka tabi anlatacagim ama biraz zamana ihtiyacim var. Sinavlarim baslamak uzere, okumam gereken bir suru kitap ve yapmam gereken onlarca odev var. Ve su lanet klavyeye alismam lazim. O yuzden simdilik size tek bir bomba patlatip gidiyorum. Ya bu arada ben senin yerinde olsam kendimi okumazdim yeminle. Ne adam gibi düzenli yaziyorum, simdi bi de basima Turkce karakter yoksunlugu cikti. Rabbim sizi böyle seylerle imtihan etmesin, CHOK ZOR.

bombam: almanya'da kaliyom.
tamam acidim hadi bi bomba daha: O'ndan sonra ilk kez birine bisiler hissettim.
yanlis anlamayin diye o bombayi düzeltmek istiyorum: bisi olmadi, olmayacak da ama en azindan hala hissedebildigimi biliyorum artik.

SU AN RESMEN YORULDUM
INSALLAH ALISIRIM HEMEN
GIDIYOM SIMDILIK
OPTUM


8 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...