31 Ekim 2017 Salı

Bundan sonra size nasıl tek yumurta ikizleriyle grup seks yaptığımı anlatıcam

Kariyer netten başvurulan ilanlara geri dönüş yapılıyor mu yahu?
Artık hesaplarımın hiçbirinde para kalmadığına göre banka uygulamalarını silebilir miyim?
Uygulama silmek demişken, neden hala Hornet'im var benim? İki sene önce, iki sene sonraki halimi evli, mutlu ve Hornet'ini silmiş şekilde hayal etmiştim.
Uygulama demişken şu an Blogger için geliştirilen bir uygulamadan yazıyorum. Teknoloji ne kadar gelişti değil mi?
Bu arada birinci sorduğum sorunun cevabı evet, çünkü daha önce milyon kere geri dönüş aldığımı şimdi hatırladım.
Egzersiz uygulamam spor ihmalimdeki yüzüncü güne ulaşınca "Tebrikler! 100 gündür egzersiz yapmadın! Şimdi sana damar tıkanıklığıyla ve birinci derece karaciğer yağlanmasıyla dolu bir hayat diliyorum!" şeklinde bildirim yapacak mı acaba?
Damar tıkanıklığı demişken sigarayı bıraktım. İki gün kadar oldu. Kimseye söylemedim ama. Çünkü tekrar başlarsam bi siki beceremiyormuşum gibi hissedicem. Ben öyle hissetmeye alışığım ama superegom insanların buna şahit olmasını kendine yediremiyor.
Başarılı olmak istiyorum. Yüksek lisansımı yurt dışında yapmak istiyorum. Evet, önümüzdeki sene için planım bu. Param yok, ve önümdeki tek engel para. O yüzden burs almam gerekiyor, sonra da bir üniversitenin beni kabul etmesi. Neden bilmiyorum ama içimde garip bir motivasyon var. Sanki yapacakmışım gibi geliyor. Daha önce yaptığım yurtdışı deneyimimden kaynaklanıyor olabilir ama umarım bu motivasyon götümde patlamaz. Gerçekten gitmek istiyorum buradan. Temelli mi bilmiyorum ama şu anlık gitmek istiyorum. Ailemden, arkadaşlarımdan uzakta olmak istiyorum. Ve üçüncü hafta buna pişman olup home sick olmak, annemle telefonda konuşup ağlamak istiyorum. Ama her şeyin çok geç olduğunu bilmek, başladığım işi bitirmek ve hiç olmadığım kadar iyi bir insan olarak bunu da başarıp geri dönmek istiyorum. Eğer bunu başaran gelecekteki ben dönmüş bu yazıyı okursa, yanaklarında çıkan gamzeden öpecek birine sahipsindir umarım. Değilsen de koy götüne, öyle ya da böyle bir şekilde yaşıyoruz biz.
İşte şimdiki  kendime hayatı çok ciddiye almamam için bazi nedenler:
1) 22 yaşındayım.
2) Bir daha asla 22 yaşında olmıcam.
3) Ölümcül bir hastalığım yok (sanırım).
4) Saçlarım kızıl değil.
5) Az uğraşla birçok kişiden daha iyi olabiliyorum.
6) Gece yemek yiyorum.
7) Meme uçları çok komik
8) Zekiyim. (Bunu yazarken autocorrect "Deliyim." diye düzeltti)
~
Eskiden hayattaki en garip şeyin portakal suyu içtikten sonra dişlerini fırçaladığındaki o his olduğunu düşünürdüm. Sonra butt pluglarıyla, Instagram ile ve ananaslı pizzayla tanıştım. Ve şimdi ise en son ne zaman seks yaptığımı bile hatırlamıyorum. Muhtemelen bana çok uzun gelen normal bir süre kadar önce. Neyse ki artık bir fuck buddyim var, ve onun da bir sevgilisi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...